.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهانت آمریکایی ها به ایران از تریبون موسوی


رسالت نوشت:

سایت حامی میرحسین اهانت‌های روزنامه آمریکایی علیه ایران را بدون هیچ گونه نقد و موضع گیری منتشر کرد!حامیان لندن نشین اقدام به انتشار مطلب اهانت آمیز در روزنامه نیویورک تایمز بر علیه ایران کردند. در ترجمه مقاله روزنامه آمریکایی با عنوان ایران ببر کاغذی است ادعاهای کذب آمریکایی‌ها درباره پروژه انرژی هسته‌ای ایران تکرار شده است.

نویسنده مقاله روزنامه آمریکایی که از موفقیت رئیس جمهور ایران در سفر به نیویورک و حمله به رژیم صهیونیستی ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسد در این مقاله راهکاری ارائه کرده است.

این روزنامه نوشته یکی از مسائلی که هنوز زمان کافی برای آن وجود دارد این است که تلاش جدی برای احیای رابطه اسرائیل و فلسطین صورت بگیرد تا باعث تضعیف بیشتر رئیس‌جمهور ایران شود!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آبان 1389
نشریات، رسانه ها و روزنامه های حامی اقتدارگرایان کافیست کمی وجدان کاری را در حیطه فعالیت های خود مدنظر قرار دهند. آنچه که از این رسانه ها از یک ماه پس از حضور مهندس موسوی (پس از رؤیت اقبال عمومی مردم از مهندس موسوی برای برون رفت از وضعیت کشور) در عرصه تبلیغات انتخاباتی و پس از آن تا اینجا بر می آید این است که هرچه اپوزیسیون و کشورهای خارجی بر علیه و له ایران اسلامی می نویسند و می گویند را به مهندس موسوی و جنبش سبز و اصلاحات نسبت می دهند. البته از مرتضی نبوی و روزنامه متبوعش (رسالت) بعید نیست چون طعنه و زخم به شیر بی یال و دم (جنبش سبز و اصلاحات) فعلی را هم برای ارتقا و منافع و مطامع خویش و هم حذف رقبای بزرگ سیاسی خود می بیند. اگر کمی انصاف داشته باشند که بعید می دانم ولی حقیقت چیز دیگری است که دیر یا زود آشکار خواهد شد... .
محمد 6 آبان 1389
کدام اقبال!نظرات درست را درج کنید وگرنه شما هم می شوید هم اتاقی آقایان لندن نشین!این آقا با یه کم رای توی تهران بعضی مازندرانی ها را هم گول زده واقعا نفهمیدین اینا همه دستشون تو یک کاسه است.
اميد 8 آبان 1389
عجب بي انصافي !اين بنده خدا در حصر چه تريبوني داره؟ اقتدارگرايان بدانند موسوي در قلب اين مردم جا داره.هرچه برخورد شديد تر محبوبيت بيشتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.